• Houkuttelevilla kuvilla lisää myyntiä
    Houkuttelevilla kuvilla lisää myyntiä Suuri osa ihmisistä hahmottaa maailman ympärillään ensisijaisesti visuaalisesti. Visuaalisilla ihmisillä näköaistin ja näkemisen merkitys korostuu opiskelussa, uuden tiedon omaksumisessa ja muistitekniikoissa. Siksi kuvien merkitystä yrityksen nettisivuilla ei kannata väheksyä. Kuvilla saadaan välitettyä erilaisia arvoja, myyntilupauksia ja yritystarinaa tavalla, johon teksti ei yllä. Kuvien ottaminen ja valitseminen nettisivuille ei aina ole helppoa. …

    Houkuttelevilla kuvilla lisää myyntiä Read More »

  • Ohjelmoinnin aloittaminen
    Ohjelmoinnin aloittaminen Oletko halunnut oppia uuden harrastuksen, josta voisi olla myös hyötyä arkielämässä. Siinä tapauksessa suosittelemme harkitsemaan ohjelmoinnin aloittamista. Ohjelmointi on hauska harrastus ja vaikka se voi tuntua kovin vaikealta ja kaukaiselta, niin sitä se ei ole vaan ohjelmointia on helppo alkaa opiskelemaan vaikka omalla kotisohvalla. Ohjelmointi on hyvin loogista ja kyseessä on toimintaohjeiden rakentaminen, …

    Ohjelmoinnin aloittaminen Read More »

  • Aamurutiini luo pohjan tehokkaalle työpäivälle
    Aamurutiini luo pohjan tehokkaalle työpäivälle Aamurutiinit ovat päivän tärkein mutta usein myös väheksytty osa. Niiden merkitystä ei usein osata tunnistaa ja ne nähdään vain ankeina, pakollisina toimenpiteinä, jotka tulee hoitaa. Aamuiset rutiinit ovat kuitenkin ehdottoman tärkeässä asemassa, sillä ne luovat pohjan tehokkaalle ja hyvälle päivälle. On huomattava ero siinä, aloittaako aamunsa kiireellä, aamupalaksi vain energiajuoman …

    Aamurutiini luo pohjan tehokkaalle työpäivälle Read More »

  • Brändäys on markkinoinnin kulmakiviä
    Brändäys on markkinoinnin kulmakiviä Huolellinen brändäys on yksi yrityksen tärkeimpiä tehtäviä, kun tarkoituksena on saavuttaa kohdeyleisöä puhutteleva ja myyntiä lisäävä tuote, tuoteryhmä tai palvelukokonaisuus. Mitä brändillä sitten tarkoitetaan? Usein sanotaan, että brändi on se, mitä sinusta (eli yrityksestäsi) puhutaan, kun et ole huoneessa. Se tarkoittaa siis mainetta tai mielikuvaa: se on tuotteen tai palvelun identiteetti, …

    Brändäys on markkinoinnin kulmakiviä Read More »